Routeontwikkeling

Aan de hand van verhaallijnen stellen wij een aantrekkelijke route op die de bezoeker leidt langs highlights van uw stad of omgeving.

Gamification

Gamification staat centraal in het Stadsspel. Wanneer uw bezoeker de route volgt, moet hij/zij diverse opdrachten uitvoeren om de route verder te kunnen lopen. De opdrachten sluiten aan bij de verhaallijn van het Stadsspel.

Augmented Reality

Dankzij augmented reality kunnen wij in het Stadsspel een extra beleving toevoegen aan het spelen van het spel. Met een smartphone op zak kunnen deelnemers bijvoorbeeld standbeelden tot leven zien komen of zien hoe de eerste steen van een iconisch gebouw gelegd werd.

Geotagging

Met behulp van geotagging sluiten wij actief aan bij het productaanbod van uw stad of omgeving. Wanneer uw bezoeker de route loopt kunnen wij interessante kortingen en/of aanbiedingen in uw stad naar voren laten komen. Zo geven wij met het Stadsspel een impuls aan de bestedingen in uw stad of omgeving. Indien gewenst kunnen wij de ondernemers voor u benaderen om deel te nemen aan het Stadsspel.

Dataverzameling

Wij bieden de mogelijkheid om data te verzamelen via de app, uiteraard houden wij hierbij rekening met de richtlijnen en regels voor privacy. Zo kunnen nieuwe routes bijvoorbeeld vrijgespeeld worden door het beantwoorden van een korte vragenlijst. Zo krijgt u informatie over de bezoekers in uw gebied en dat biedt weer mogelijkheden om uw marketingstrategie hierop aan te passen.

Marketing en communicatie

Met onze kennis- en ervaring op het gebied van citymarketing adviseren en ondersteunen wij u bij het opstellen van een marketingcommunicatieplan voor de promotie van het Stadsspel. Indien gewenst kunnen wij het gehele marketing- en communicatietraject voor u ontwikkelen en uitvoeren.